وبلاگ, پرده زبرا, پرده شید

دلایل خرابی پرده زبرا و شید + تعمیر پرده زبرا

در صورتی که قصد تعمیر پرده زبرا و شید را دارید این صفحه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اطلاعات دقیقی از فرایند تعمیر و سرویس پرده زبرا و شید را بدست آورید.

دلايل خرابي پرده زبرا کدامند؟

پرده زبرا به دلایل مختلفی ممکن است که از کار افتاده و خراب شود، در ادامه برخی از مهمترین و رایج ترین دلایل خرابی پرده زبرا را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

  1. نامرغوب بودن لوازم و یراق آلات پرده
  2. پرده های بزرگ شید و زبرا که لوازم ضعیفی در آنها بکار رفته
  3. استفاده زیاد از گیربکس و بالا و پایین بردن بیش از حد
  4. شستشوی نامناسب پرده توسط افراد غیر متخصص
  5.  مونتاژ اشتباه توسط تولید کننده بی تجربه
  6. گیر کردن پرده به لوازم در هنگام بالا و پایین بردن آن
  7. سقوط پرده از جای نصب شده
  8. تراز نبودن پرده در هنگام نصب و جمع شدن پارچه به یکطرف
  9. جمع شدن نخهای کنار پارچه در گیربکس
  10. طول عمر مشخص لوازم و گیربکس پرده شید وزبرا

با رفع این موارد میتوانید به طول عمر پرده شید و زبرا بیافزایید و نياز به تعمير و لوازم پرده زبرا را به حداقل برسد.

منظور از مستهلك شدن لوازم پرده زبرا چیست؟

هر قطعه اي بسته به شرايط محيطي و كيفيت آن داراي طول عمري تعريف شده ميباشد كه پرده زبرا هم با توجه به اينكه داراي قطعات متحرك از جمله گيربكس و لوله ميباشد از اين قاعده مستثنا نيست و طبيعي است كه بعد از مدتي  استفاده، براي تعمیر پرده زبرا بايد به متخصص رجوع كنيد. در صورتی که نیاز دارید که به یک متخصص تعمیر پرده زبرا و شید دسترسی پیدا کنید، با شماره تماس 09122384895 تماس حاصل کنید.

آیا ضربه زدن به پرده زبرا و شید باعث آسیب دیدن آن می‌شود؟

معمولا هنگام باز و بسته كردن پرده زبرا در ايام آخر سال و يا قبل از رنگ كاري و تميز كاري محل نصب اين اتفاقها بيشتر رايج است و گاهي از اوقات نه تنها لوازم بلكه بدنه آلومنيومي پرده و لوله آن نيز نياز به تعويض و تعمير پيدا ميكند.

لوازم جانبی مورد استفاده در پرده زبرا چقدر در عمر مفید پرده موثرند؟

متاسفانه بعضي از توليد كنندگان بدون در نظر گرفتن كيفيت پرده زبرا و طول عمر آن، از لوازمي استفاده ميكنند كه بعد از مدت زمان كوتاهي لوازم آن از كار افتاده و پرده زبرا نياز به تعمير و تعويض پيدا ميكند.

به عنوان مثال زنجير آن پاره شده يا گيربكس از جاي خود خارج شده و يا پرده بطور كل همه قطعات پرده از هم باز مي‌شود. در صورتی که قصد خرید پرده زبرا با قیمت ارزان را دارید، تهران پرده در خدمت شماست، در این صفحه می‌توانید قیمت پرده زبرا در انواع رنگ ها را مشاهده کرده و در صورت پسند خرید خود را تکمیل نمایید.

تاثیر مونتاژ و برش نامناسب قطعات در خرابی پرده زبرا

در هنگام برش و مونتاژ ريل و لوله پرده زبرا استانداردهايي در نسبت اندازه ها ي كانال و لوله بايد رعايت شود كه در غير اينصورت پرده به راحتي و نرم كار نميكند و اين موضوع خود باعث خرابي و نياز به تعمير پرده زبرا مي شود.

تاثیر پارچه نامرغوب و افتادگي آن بر روي گيربكس و خرابی پرده زبرا و شید

پارچه هاي زبرا كه معمولا نوع ارزان قيمت آن مدنظر است بعد از مدتي كاركرد و يا قرار گرفتن در معرض نور خورشيد طول و عرض آن تغيير ميكند و اين موضوع باعث مي‌شود پارچه بجاي پيچيدن بدور لوله، اطراف گيربكس را گرفته و مانع از كاركرد مناسب آن شود كه در نهايت این موضوع باعث پارگي زنجير و خرابي پرده زبرا مي شود.

نامتناسب بودن گيربكس با وزن پارچه در خراب شدن پرده زبرا و شید

معمولا پرده هاي بزرگ و عريض زبرا بيشتر نياز به تعمير پيدا مي كنند و دليل اصلي اين خرابي پرده زبرا متناسب نبودن نوع گيربكس با وزن پارچه است و چون گيربكس و يا مكانيزم پرده زبرا  تحمل وزن پارچه و لوازم را ندارد زود تر از حد معمول پرده زبرا نياز به تعمير پيدا ميكند. در صورتی که شما نیز پرده زبرای معیوبی دارید و نیاز دارید که توسط یک متخصص امر بررسی و تعمیر گردد، می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی تهران پرده به شماره 09122384895 تماس حاصل نمایید. در صورتی هم که قصد خرید پرده شید را دارید کلیک کنید

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =